pinterest

czwartek, 10 października 2013

recyklingowy notesik - tutorial

Hej! Dziś jest dzień, w którym na Scrapujących Polkach publikowane są nowe kursy. Każdy działa przygotowuje jeden kursik i właśnie nadeszła moja kolej :)
Pokażę Wam jak w łatwy sposób zrobiłam notesik na cytaty, bez użycia bindownicy.
Potrzebne nam będą:
- tektura z pudełka po "pizzy" - mój listonosz z każdą scrapową przesyłką się śmieje, że zamawiam pizzę pocztą ;)
- dowolne farbki, 2-3 kolory,
- dwa kolory tuszu, ja mam jeden wodny - żółty i jeden permanentny - czarny,
- sznurek,
- kartki papieru na wkład,
- i oczywiście ulubione stemple :)


Z tekturki po "dostawie" wycinamy bazę, moja ma wymiary 21X5cm; po złożeniu mój notesik ma wymiary 10x5cm + 1cm na grzbiet. W grzbiecie robimy po 2 dziurki w każdym 0,5cm:

 Wycinamy z białego papieru wkład do notesu nieco mniejszy niż rozmiar okładki; mój ma rozmiar 18x4,5cm, po złożeniu na pół robimy w grzbiecie dziurki na wysokości pasującej do wysokości dziurek w okładce:

Bazę koloruję dowolnie farbkami:

Trzecim kolorem farbiki maluję dodatki, w tym przypadku literki ( w trakcie tworzenia notesu zmieniam pomysł pierwotny, stąd na zdjęciu ramka, której nie ma w produkcie finalnym :), chlapię oraz stempluję:

 Stempluję inne motywy i koloruję drugim kolorem tuszu pozostałe literki tworzące tytuł oraz spinam wszystkie kartki związując je sznureczkiem:

 dodatkowo czarnym tuszem tuszuję brzegi:

 Miłej zabawy z tworzeniem własnych recyklingowych notesów :)





Podczas tworzenia notesu korzystałam z:
produktów 13@rts:
Ayeeda Paint - Matte Black Ayeeda Paint - Matte Turquoise Ayeeda Paint - Matte White Tusz wodny - Yellow
 oraz stempli 3rd Eye:
liść stempel - listek - TES-026 leaf   pismo odręczne TES-105 full of words

Pozdrawiam,
AgnieszkaD

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny!!! Wspaniały notesik - zakochałam się ;) ach jak chciałabym tak umieć...ale po takim kursie aż chce się go zrobić samemu :) Na pewno spróbuję- zobaczymy co wyjdzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wszystko pokazane :) Ostatnie zbliżenie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały notes, co za kolory, wow!!!! i świetnie pokazałaś "krok po kroku" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja-na pewno skorzystam z kursiku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko to jest niesamowite! Fantastyczny efekt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!!!! Te farby maja cudowny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oszzzz TY ale cudeńko ))) chyba się zainspiruję )))

    OdpowiedzUsuń