pinterest

poniedziałek, 16 września 2013

OMG!

Dziś Karolcię kąpiącą się z Sonią oprawiłam produktami 13@rts. Do wykonania tła mojej pracy użyłam farb wodnych Ayeeda Paints na białym kartonie. Farby rozmyłam dużą ilością wody przez co kolory w tle stały się bardzo delikatne. Mocnymi akcentami są turkusowe kleksy nałożone przez "kleksową" maskę. 
Pozwoliłam sobie w pracy również użyć urocze i bardzo letnie dodatki autorstwa naszej koleżanki z DT Ewik :)










W prazy użyłam:
Produkty 13@rts:


oraz 3rd Eye:
stemple z zestawu napisy TES-157

4 komentarze:

  1. omg, właśnie taki jest ten scrap! niesamowity! świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNY!! Aż chce się krzyczeć OMG super! :-D Pełen pozytywnej energii, kolorki boskie, no uwielbiam po prostu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. już mówiłam cuuudowny UWIELBIAM go **** iii jeszcze raz dziękuję za użycie moich printablesków **

    OdpowiedzUsuń