pinterest

poniedziałek, 5 listopada 2012

To lubię!

Ruszyło kolejne wyzwanie na Skrapujących Polkach, w którym należy wykonać album o nietypowym kształcie. Mój, a właściwie Karolki albumik jest w kształcie podkowy. Karolka już jako malutka dziewczynka zakochała się w koniach i miłość ta trwa do dziś, cięgle podsycana regularnymi lekcjami jazdy konnej. Jej ulubiony konik Kos, na którym jeździła przez ostatni rok właśnie odszedł na emeryturę, była to dobra okazja do zrobienia pamiątkowego albumiku. Bazę w kształcie podkowy wycięłam z tektury, po czym ozdobiłam ją ślicznymi papierami z Makowego Pola „To lubię”. 
Jest to kolejna praca inspiracyjna dla sklepu "Na strychu".












Cudownie mieć pasję której z chęcią się oddaje każdą wolną chwilę :))
Pozdrawiam
Aga

5 komentarzy:

  1. FANTASTYCZNY!!! "makowe" papiery idealnie (wg mnie) pasują do tematu albumu, i wszystko tak cudnie wygląda :) Agnieszko a ile lat miała Twoja córcia jak zaczęła jeździć? pytam z ciekawości, bo mam "za płotem" stadninę i oczywiście jesteśmy częstymi gośćmi, natomiast dzieci rozpoczynają tam naukę dopiero od 10 roku życia, więc na razie czekamy :) i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to by było szczęście mieć stadninę za płotem :) Karolcia zaczęła jeździć jak miała niespełna 5 lat, ale jeździła na kucykach i to na początku na malutkich (kuce szetlandzkie). Do najbliższej stajni z kucykami mieliśmy 30 km i jeździliśmy tam raz w tygodniu. Teraz ma 10 lat i od roku jeździ przeważnie na małych koniach (np. Konik polski) a tylko czasem na dużych. W tym roku zaczęła mieć jazdę dwa razy w tygodniu, no i znaleźliśmy wspaniałą stajnię dość blisko domu :)

      Usuń
  2. Cudowne rzeczy tworzysz, zapraszam do mnie po wyróznienie origami-pasja.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest! Mega oryginalny :*

    OdpowiedzUsuń