pinterest

poniedziałek, 21 maja 2012

sodowe lowe

Świetne, naprawdę super są te papiery! Dają ogromne możliwości, również przy robieniu mini albumów :) Miałam z nimi fantastyczną zabawę :) zrobiłam prościutki albumik, który uwielbiam! Foty z zeszłorocznych wakacji, albumik jest dla jednej z bliźniaczek, jutro pokażę wam dla drugiej :)









Chciałam Was też zaprosić do wzięcia udziału w ciekawym wyzwaniu recyklingowym na blogu Pomorskie Craftuje. Miałam okazję być tam gościnną projektantką, a wyzwanie dotyczy... jednorazowych kubeczków!!! Niesamowity pomysł, wcale nie jest tak łatwo wymyślić co z nich zrobić. Zobaczcie koniecznie prace dziewczyn z zespołu!


i mój pomysł na kubeczek, może się przydać na wiosenne dziecięce przyjęcie :)




5 komentarzy:

  1. Ekstra połączyłaś wszystkie wzory, jest energia, szaleństwo, super album! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo, super wkomponowałaś te maleńkie aparaciki wszędzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... Czuć magię wakacji buchającą z tego albumiku! Jest świetny!
    A pomysł na wykorzystanie kubeczka - pierwsza klasa. :)

    OdpowiedzUsuń